Lahden Seurakunnat

Ilmoittau­tuminen

Lahden seurakuntayhtymä

Ilmoittautumisaika 2.-15.10.2024

Sähköinen ilmoittautuminen on päättynyt. Jälki-ilmoittautuminen tapahtuu puhelimitse toimistoon p. 0447191295.

Henkilötunnuksia (nuori ja huoltaja) tarvitaan, koska sen avulla asiakas yksilöidään asiakasrekisterissä. Henkilön yksilöinti on välttämätöntä asiakasrekisterin luotettavuuden, ajantasaisuuden ja oikeellisuuden kannalta ja sillä turvataan rekisteröidyn ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteutuminen. Henkilötunnus ei ole julkisuuslain tai muun lain mukaan salassa pidettävä tieto. Lahden seurakunnissa tietoliikenne tapahtuu suojatussa kirkkoverkossa ja kaikki työntekijät ovat allekirjoittaneet salassapitositoumuksen.

Ilmoittautumisella ei ole kiire, vaan kaikki ilmoittautumisaikana hakeneet käsitellään samanarvoisesti. Jos hakijoita leirille on enemmän kuin voidaan ottaa, leiripaikat arvotaan.

NÄIN ILMOITTAUDUT

1.Siirry ilmoittautumislomakkeelle valitsemalla oikea lomake (aukeaa uudella välilehdellä)
2.

VALITSE OIKEA LOMAKE kahdesta lomakevaihtoehdosta.

3.LUO TUNNUKSET

Lomake ohjautuu sähköiseen asiointipalveluun, johon ensimmäisellä kirjautumiskerralla rekisteröidytään ja luodaan tunnukset. On tärkeää ottaa talteen luotu käyttäjätunnus ja salasana jatkokäyttöä varten (leirimaksut, mahdolliset muut ilmoittautumiset yms.).

4.LUE OHJEET

Lue lomakkeella olevat ohjeet huolella. Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia, täytä ne, muuten et pääse eteenpäin.
Lomakkeella voit valita rippikouluja kolmesta erikoisryhmästä ja lisäksi normaaliryhmästä. Voit valita jokaisesta erikoisryhmästä yhden ja normaaliryhmästä useita vaihtoehtoja. Valitse kokonaisuudessaan vähintään kuusi ja enintään kahdeksan vaihtoehtoa.

Erikoisryhmä 1: 54 Joutjärvi, Lontoo; 57 Joutjärvi, Elämysripari, Posio ja 72 Salpausselkä, Saaristoripari, Sadvik

Erikoisryhmä 2: 13 Keski-Lahti, Balaton, Unkari; 31 Laune, Kroatia ja 51 Joutjärvi, Puola

Erikoisryhmä 3: 14 Keski-Lahti, Kesä-Hetta; 76 Salpausselkä, Reppuripari, Tunturikeimiö ja 96 Nastola, seikkailuripari, Tunturikeimiö

Normaaliryhmä: muut rippikoulut

5.TÄYTÄ LOMAKE

Täytä lomakkeen tiedot huolellisesti. Kaikki tiedot ovat luottamuksellisia.

6.VAHVISTUSVIESTI

Kun ilmoittautuminen on lähetetty, näytölle ja ilmoittajan sähköpostiin tulee ilmoittautumisen onnistumisen vahvistusviesti, jossa näkyvät valitut rippikoulut toivejärjestyksessä viestin alaosassa.

Jos et saa vastaanottoilmoitusta, ota pikaisesti yhteyttä kasvatus ja perheasioiden toimistoon, puh. 044 719 1295, sähköpostilla lahti.rippikoulu@evl.fi, varmistamme, että ilmoittautuminen on tullut perille.

7.NUORI ON NYT ILMOITETTU RIPPIKOULUUN!
Lomake 1
Leirit, Kaupunkirippikoulut, Pien­ryh­mä­rip­pi­kou­lu

Leireistä on valittava 6-8 vaihtoehtoa, joista vähintään 3 on oltava oman seurakunnan leirejä. Mikäli haluat hakea vain oman seurakuntasi leirejä, valitse ensin omat leirit ja laita loput vaihtoehdot muista leireistä. Muista ruksata kohta: Haen ensisijaisesti vain oman seurakuntani rippikouluihin. Tällöin sijoitamme nuoren johonkin hakemiinsa oman seurakunnan vaihtoehtoihin.

Lomake 2
Muualle (kuin Lahden seurakuntien) rippikouluun ilmoittaudutaan tällä lomakkeella

Lahden ulkopuolisten seurakuntien, kristillisten järjestöjen tai urheiluseurojen rippikoulut, vuodella rippikoulua siirtävät nuoret ja he jotka ilmoittavat, etteivät käy rippikoulua ollenkaan, valitsevat vain kyseisen vaihtoehdon lomakkeelta.

Muistilista